HTML

Viktor in Switzerland

Friss topikok

  • hm_hd: tanulás - pezsgő - társasági élet Amikor hezitálsz, hogy írj-e újabb bejegyzést, gondolj bele, né... (2009.04.19. 01:49) RESURRECTION
  • hm_hd: Követelek egy hétvégi képes beszámolót :) Jó, persze a tanulás az első, de nem a facebook-ra feltö... (2009.02.23. 00:23) Eljött a Böjtelő hava...
  • Viktor the Great: 1. Én csak a sexpíri szállóigét ismerem: two bee(r) or not two bee(r) ... 2. A nyugdíjas sisakodra... (2009.01.25. 21:59) Only one beer.... There is no such thing.
  • carvelino: jolvanna lusta voltam bevallom... :) (2009.01.25. 20:12) Förszt vìk
  • carvelino: Finally turns out you asked it seriously... :D:D Mostanàban ràkötnek a lanra megint, estétöl vals... (2009.01.09. 11:24) Beginning of volume 2

Linkblog

6/11

2008.11.16. 14:06 carvelino

Sziasztok!!!

Ezen hetem a vizsgàk utàni pihi jegyében telt.... Ami nem azt jelenti hogy megàllt az élet. Tanultunk, buliztunk, néha aludtunk is.

A hétvége nagyon jòl sikerült. Pönteken buliztunk, én csak kb 1-ig, utàna zùztam az àgyba mert màsnap Jasminnal elmentünk Zürichbe. Az utat odafelé végigaludtuk, rànk fért... Amikor leszàlltunk a vonatròl, ràjöttem hogy az egy kabàt és a farmer nem feltétlenül elég. Mintdenesetre körbesétàltunk a vàrosban, ücsörögtünk a tò partjàn, ittunk egy forralbort, ami nagyon jòl esett a hidegben... Aztàn este 7 fele elindultunk haza. A koleszban bezùztam a szobàmba, és 10 perc mùlva màr aludtam is... egy aspirinnel meg egy forrò teàval a pocimban. Nem tudnàm felidézni mikor aludtam fél 10kor utoljàra... De nagyon jòl esett. Reggel 10kor ma lementem a konyhàra az egyik szakàcsnövendékkel, aki megtanitott Apfelstrudelt sütni... vagyon fincsi lett!!! Amig sült csinàltunk igazi vaniliaszòszt, az is isteni lett... Alig vàrom hogy otthon megvacsoràztathassalak titeket :)

Most éppen agy hàzidogàt irunk 2 emberrel, horror unalmas, és àllitom egyedül  gyorsabban kész lennék. De ez van, a csoportmunka az csoportmunka.

Ha elkezdödik a karàcsonyi vàsàr a Vörösmarty tören, küldejtek egy forraltboros fotòt... :D

 

Pussz

V.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carvelino.blog.hu/api/trackback/id/tr72771817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hm_hd · http://hd.blog.hu 2008.11.16. 16:56:58

Aki gyorsan akar előre jutni, az egyedül dolgozik, a sokáig akar jutni, az csapatban :)) Kicsit bullshit-szagú a mondás, de azért van benne némi igazság.

Tényleg jól hangzik a hétvégi program! Igazi romantikázás a -10 fokban ;) majd édesanyád úgyis eligazít a téli öltözködést illetően, de nekem vannak tuti tippjeim a Finnország tarsolyomban... a jégeralsótól kezdve a dupla kesztyűn át a 'hogyan forrázzuk le a torkunkat mentolos cukorkával -15 fokban'-ig!

Jó legyél.
m

been smoking too long 2008.11.16. 17:04:10

zsófi vagyok.
tudom, hogy le vagyok maradva, de most melyik városban vagy? eddig abban a hitben éltem, hogy zürichben, de ezek szerint nem.

Fistulina 2008.11.19. 12:46:34

Az Apfelstrudel érdekel. Tele van a pince Apfellal.

Fistulina

majorbandi 2008.11.25. 21:56:43

hol a 7 (7,5) / 11?? :P

p
a

Balu Kadar 2008.11.29. 18:48:57

tökjó hallani, hogy jól vagy. és néha eszembe jut hogy hiányzol, pl most is! szólj ha jössz haza:)
süti beállítások módosítása