HTML

Viktor in Switzerland

Friss topikok

  • hm_hd: tanulás - pezsgő - társasági élet Amikor hezitálsz, hogy írj-e újabb bejegyzést, gondolj bele, né... (2009.04.19. 01:49) RESURRECTION
  • hm_hd: Követelek egy hétvégi képes beszámolót :) Jó, persze a tanulás az első, de nem a facebook-ra feltö... (2009.02.23. 00:23) Eljött a Böjtelő hava...
  • Viktor the Great: 1. Én csak a sexpíri szállóigét ismerem: two bee(r) or not two bee(r) ... 2. A nyugdíjas sisakodra... (2009.01.25. 21:59) Only one beer.... There is no such thing.
  • carvelino: jolvanna lusta voltam bevallom... :) (2009.01.25. 20:12) Förszt vìk
  • carvelino: Finally turns out you asked it seriously... :D:D Mostanàban ràkötnek a lanra megint, estétöl vals... (2009.01.09. 11:24) Beginning of volume 2

Linkblog

RESURRECTION

2009.04.17. 13:29 carvelino

Kedves Baràtaim, haverok meg mindenki màs!

Gondoltam egyet, és ujra leültem blogot ìrni. Pedig màr azt hittem hogy ilyen màr nem fordulhat elö többet, egyre kevesebb szabadidöm (tanulàs, pezsgö tàrsasàgi élet) korlàtot szab eme ténykedésnek.

Furcsa visszaolvasni az elsö ìràsaimat. Oktòberben kijöttem egy vadidegen helyre, egy teljesen ismeretlen tàrsasàg vett körül. Ùgy éreztem hogy az a 3 hònap amit elsö körben itt fogok tölteni olyan lassan vànszorog mint egy sànta lajhàr. Persze beindult a szekér, nagyon jòl éreztem magam, de azért làtogatòimmal töltött hétvégék között szàmoltam a napokat. Mostanra viszont a közösség szerves részévé vàltam. Most nagyon jòl jönne ha csak szépen lassan telnének a napok, hiszen nagyon sok ùj ismeröst, baràtot  nem fogok viszontlàtni igencsak hosszù ideig. 

Svájc kivirágzott. Lehet hogy ez a hely a sipályáiról hires, de összehasonlithatatlanul gyönyörübb most mint télen volt. És végre kint vannak a tehenek is a mezőkön, de sajnálattal kell közölnöm hogy eddig még egy lilát sem láttam.

Elnökségem a student councilban eddig nagyon jól müködik, nagyon jo kis csapatot raktam össze, minden programunk jol sikerült eddig. Nem is olyan nehéz ennyi embert menedzselni.

A tantárgyaim (mikro, statisztika, HR, számvitel, Rooms division) elég kemények, sok a beadando, meg a lecke... De élvezem öket, ugyhogy nem olyan rossz leülni a könyv elé. Csak a HR uncsi egy kicsit, és pont abbol kellene most házidogát irnom.... De nekem valahogy jobban esik blogolni. A számvitel meg tökre érdekes de az a baj hogy a nyelvzete nehézkes, és a szavak 40% tök ismeretlen... De azért megküzdök vele.... A tanárok hajszolnak nagyon mert hallották hogy 4.0 volt az elözö trimeszterem, nem teszik alacsonyra a mércét.

Na ennyit mára, 1000 puszi mindenkinek:

Viktor

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carvelino.blog.hu/api/trackback/id/tr711070773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mary the Great 2009.04.18. 16:59:38

Szia!

Nagyon örülök, hogy újra írtál! Nagyon irigy vagyok a sok szuper program miatt. HR ügyben Mártival (FZS) vedd fel a kapcsolatot, ő ebben nagyon benne van.
Sajnálom, hogy nincsenek lila tehenek, pedig úgy megnézném azokat. Ha véletlenül az utadba akad egy, akkor kérlek fényképezd le és küld el.
A csodálatos virágos tájról egy pár képet közkinccsé adhatnál, nekünk is jó lenne legalább egy rövid időre elfeledni a rohanó mindennapokat!
Természeteen nagyon gratulálok és csak ehhez hasonló eredményeket kívánok. A tudás mindig a tiéd marad!

További szép napot! Jó tanulást!

hm_hd · http://hd.blog.hu 2009.04.19. 01:49:49

tanulás - pezsgő - társasági élet

Amikor hezitálsz, hogy írj-e újabb bejegyzést, gondolj bele, néhány év múlva milyen érdekes lesz visszaolvasni őket, ha már most tartogattak kellemes meglepetéseket...

most nekem is egyetemi hétvége volt, szokásos péntek esti csapatépítéssel, és belegondoltam, hogy te ilyen helyzetben is a társaság közepe lennél, bár itt égő lennél a jó átlaggal.

én is nagyon kíváncsi vagyok a kivirágzott hegyekre, de azért a hell&heaven fotókkal is jól elvagyok :))

ami a tárgyakat illeti, nem látom közöttük az alkohológiát, ami eddig rendszeresen visszaköszönt, bár a room division kereteibe végül is beleférhet ;)

miss you already

take care!
süti beállítások módosítása