HTML

Viktor in Switzerland

Friss topikok

  • hm_hd: tanulás - pezsgő - társasági élet Amikor hezitálsz, hogy írj-e újabb bejegyzést, gondolj bele, né... (2009.04.19. 01:49) RESURRECTION
  • hm_hd: Követelek egy hétvégi képes beszámolót :) Jó, persze a tanulás az első, de nem a facebook-ra feltö... (2009.02.23. 00:23) Eljött a Böjtelő hava...
  • Viktor the Great: 1. Én csak a sexpíri szállóigét ismerem: two bee(r) or not two bee(r) ... 2. A nyugdíjas sisakodra... (2009.01.25. 21:59) Only one beer.... There is no such thing.
  • carvelino: jolvanna lusta voltam bevallom... :) (2009.01.25. 20:12) Förszt vìk
  • carvelino: Finally turns out you asked it seriously... :D:D Mostanàban ràkötnek a lanra megint, estétöl vals... (2009.01.09. 11:24) Beginning of volume 2

Linkblog

Beginning of volume 2

2009.01.07. 11:26 carvelino

Hali mindenki!!

Hogy telik az idö, ùjra itt vagyok a lila tehenek szép hazàjàban. Az elsö Pàr sorban letudom a dicsekedös részt... Mint kiderült a GPA-m  3.81, amiért a rektor ùr Chairmans Honor Roll -t nyùjtott àt nekem. Ennek örülök. Emellett megvàlasztottak class representative-nek, aminek màr kevésbé örülök, mert igy heti 3szor szaladgàlhatok a postàjukkal, és a dékàn irodàjàban kell töltenem minden héten 0.5-1 òràt az életemböl.

A megérkezés ettöl függetlenül is sokkal kellemesebb élmény volt mint szàmitottam. Valahogy otthonosabb a hely, nomeg az érzés sem rossz, hogy voltak akik vàrtak vissza, a nyakamba ugrottak a bejàratnàl. Mondhatni vidàm voltam és vagyok, annak ellenére hogy megint nem vagyok otthon.

A megérkezés kellemetlenebb része az volt amikor véglelgesitettem az òrarendemet, és a német helyére felvettem a Bar and Beverage Management nevü divattantàrgyat. Igy az òrszàmomat még nem merterm kiszàmolni, de az elsö napomon, kedden 7:30-tol 18:30ig egy fél òràs ebédszünetet kivéve végig òràm volt.... Not nice, but thats why im here... :D

A szünetet nagyon élveztem, ezuton is szeretném megköszönni mindenkinek aki szinesebbé tette. Nagyon örülök hogy a legtöbbekkel tudtam talàlkozni, és sajnàlom hogy ha valakivel nem sikerült. A sielésen szerintem mindenki jòl érezte magàt, még azok is akik inkàbb aludtak volna korai indulàs helyett... :) Apropò, Tomi, a szemüveged még mindig nàlunk van, ugorj be érte valamikor ha gondolod. Ha nem kell szivesen eladom a neten. :D

Végül de nem utolsò sorban, nagyon vàrok mindenkit aki érdeklödik a hely irànt, szeretne egyet talàlkozni, vagy szivesen sielne velem pàr napot valamelyik szuper sìpàlyarendszeren itt Svàjcban... Kijutni nem is dràga.

Ha volt végül de nem utolsò sorban, akkor most jön a végül de elsö sorban, mindenek felett: ÖCSKÖS GYÒGYULJ MEG ÉS HÙZZÀL HAZA.... Ha hazaérek és még hajlandò vagy arra a környékre menni akkor meglàtogatjuk az àllatkertet vagy a vidàmparkot... :D

1000 Puszi:

Viktor

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carvelino.blog.hu/api/trackback/id/tr67863123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hm_hd · http://hd.blog.hu 2009.01.07. 20:43:07

This is so unfair... You haven't even spent 2 days out there and you're close to become the president of the US, and what I've done? Briefed the creatives, went to a Commercial Innovation Brainstorming (about womens' hairstyling products), read a whole amount of teenager researches...

So proud of you!

By the way I was wondering what GPA means...
Genius Plus Award?
Golden Personality Appreciation?
Global Party Animal?

Örülök, hogy ott is otthonos, ez azért jól hangzik :)

hm_hd · http://hd.blog.hu 2009.01.08. 20:06:48

Finally turns out... that GPA does not mean any stupid things, it is your Grade Point Average that is 3.81

well done!

carvelino 2009.01.09. 11:24:10

Finally turns out you asked it seriously... :D:D

Mostanàban ràkötnek a lanra megint, estétöl valszeg lesz netem a szobàmban is.... Elég nehézkes bejàrni a comp. lab-ba
süti beállítások módosítása