HTML

Viktor in Switzerland

Friss topikok

  • hm_hd: tanulás - pezsgő - társasági élet Amikor hezitálsz, hogy írj-e újabb bejegyzést, gondolj bele, né... (2009.04.19. 01:49) RESURRECTION
  • hm_hd: Követelek egy hétvégi képes beszámolót :) Jó, persze a tanulás az első, de nem a facebook-ra feltö... (2009.02.23. 00:23) Eljött a Böjtelő hava...
  • Viktor the Great: 1. Én csak a sexpíri szállóigét ismerem: two bee(r) or not two bee(r) ... 2. A nyugdíjas sisakodra... (2009.01.25. 21:59) Only one beer.... There is no such thing.
  • carvelino: jolvanna lusta voltam bevallom... :) (2009.01.25. 20:12) Förszt vìk
  • carvelino: Finally turns out you asked it seriously... :D:D Mostanàban ràkötnek a lanra megint, estétöl vals... (2009.01.09. 11:24) Beginning of volume 2

Linkblog

cool school

2008.10.08. 18:03 carvelino

Halihó!

Nem is tudom mikor tanultam utoljára... Érzem ahogy az agyam egyes részeiröl kezdenek lehullani a pókhálók.... Eddig volt 2 fajta vendéglátós órám, matek, meg angol. Az angol nem lesz laza, alapvetöen az iráskészségünke hivatott fejleszteni... Minden órára egy 3-400  szavas beadandó. Mondjuk amig a többi tantárgyam nem túl kemény addig még ez sem annyira megterhelő... A matekról annyit hogy mivel az amerikai rendszerre épül a suli, ezért a lineáris algebra fejezetet az elsöfokú függvényektöl kezdjük... LOL. Mókásak az órák még igy az elején, de a felsöbbévesek megnyugtattak hogy lesz ez még sokkal rosszabb is... Holnap lesz számtech, a többit meg most nemtudom... A lényeg az hogy nem para angolul tanulni, hál' Istennek. Pedig ettöl féltem a legjobban.

A társaság is kezd körvonalazódni... Érdekes hogy a csoport mint olyan nem igazán mozog együtt, mindenki inkább a kolis haverokkal tölti a szabadidejét(de ök k. jófejek:)). Van olyan ember akit az elsö óránkon láttam először, és azóta is csak hasonó alkalmakkor. Mondjuk érte annyira nem is kár; Kifejtette az egyik órán amikor még be kellett mutatkoznunk hogy magániskolából magániskolába járt, 2 évet sehol sem sikerült végigcsinálnia, mert szerinte fun megismerni több módszert... Ezt eleinte elhittük, de mostanára kikristályosodott hogy valószinüleg fegyveres lázadásokat helyezett kilátásba mind a tanári kar, de leginkább az diáktársak arra az esetre ha marad.... 

Nagyon jól érzem magam, csak néha eszembe jut milyen jo lenne x-el meg y-nal talizni, meg vacsizni egyet otthon... De azért nem panaszkodom, az uj haverok között nincs sok idöm ilyeneken gondolkozni. Nomeg a kaja is elég pöpec....

Ölelek mindenkit (a lányoknak puszi is jár;)) 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carvelino.blog.hu/api/trackback/id/tr42703723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majorbandi 2008.10.08. 20:28:22

Drága Barátom!

Örülök, h ismét csak pozitív dolgokat hallok rólad..Este (később) majd írok egy beszámolóbbat is, csak most elmegyek kicsit iszogatni, megünnepeljük, hogy vége a hétnek...Én már az első zh-n is túl vagyok...

Comin' back, pusz

a

burján tomi 2008.10.08. 22:09:13

nem rossz. hajrá aranyapám:P! jó mulatást! :P ui. kéépzeld rajbol(ábrázolo geometria) 4est kaptam :D
qurva büszke vagyok :D na pá! :D

hm_hd · http://hd.blog.hu 2008.10.09. 00:23:33

a csoportokban szocializálódást csak a közgázon erőltetik szegény gólyákra, normálisan mindenki spontán alakítja ki a társaságát :)

majd néha írhatnál ilyen soha nem hallott angol vendéglátós szakkifejezéseket :) de ha már első héten tanultál 3-400-at, akkor megérte kimenni!

m

majorbandi 2008.10.09. 01:53:54

hazaértem, megígértem, h beszámolok, de a kéccáötven ft os viszkik miatt csak ennyire futja...a jobb mint otthon nevű második számú jogász kocsmában voltunk, ahol ma éppen közgáz buli volt...:S:D

eszem-fXszom megáll, én itt már semmit sem értek...:D

a

Viktor the Great 2008.10.09. 09:42:47

Irigyellek.
MÁS
Találtam neked öt kiló matek könyvet.
A

Viktor the Great 2008.10.09. 09:44:37

Találkoztam Megyeri Andival.
Szóban elmeséltem neki a blog címét, felírni nem tudta, de azt mondta, feltétlenül meg akarja nézni.
A.

Mary the Great 2008.10.09. 10:36:18

Halihó
Örülök, hogy a tanulással nincs gondod és hogy a pókhálót sikerül felszámolni. Nem mindem csoporttársad koleszos? Vagy csak a koliban is vannak kialakult csoportok? Szerintem az a lényeg, hogy vannak olyanok akikkel jól érzed magad, nem kell mindenkivel jóban lenni. De rossz viszonyba senkivel se legyel. Tudod Svájz semleges ország!
M
süti beállítások módosítása