HTML

Viktor in Switzerland

Friss topikok

  • hm_hd: tanulás - pezsgő - társasági élet Amikor hezitálsz, hogy írj-e újabb bejegyzést, gondolj bele, né... (2009.04.19. 01:49) RESURRECTION
  • hm_hd: Követelek egy hétvégi képes beszámolót :) Jó, persze a tanulás az első, de nem a facebook-ra feltö... (2009.02.23. 00:23) Eljött a Böjtelő hava...
  • Viktor the Great: 1. Én csak a sexpíri szállóigét ismerem: two bee(r) or not two bee(r) ... 2. A nyugdíjas sisakodra... (2009.01.25. 21:59) Only one beer.... There is no such thing.
  • carvelino: jolvanna lusta voltam bevallom... :) (2009.01.25. 20:12) Förszt vìk
  • carvelino: Finally turns out you asked it seriously... :D:D Mostanàban ràkötnek a lanra megint, estétöl vals... (2009.01.09. 11:24) Beginning of volume 2

Linkblog

2/11

2008.10.19. 16:40 carvelino

Még alig tettem ki lábamat hazulról és már el is jött a második hét vége. Ha a napokat nézzük kis fejszámolás után kiderül hogy ez bizony 20%... Röpül az idő errefelé.

Beindultak a tanórák, immár gőzerővel tanulunk, óráról órára 200 szavas beadandók, most a hétvége kedvéért volt egy 500 és egy 375 szavas is... De élvezem, a szombatot pedig igy is Luzernben töltöttem, péntek este meg buliztunk, csak a mai napom megy rá a tanulásra (meg a délelött az alvásra... :)) Az angol óra tiszta középsuli magasabb szintü elvárásokkal, az 500 szavas beadandóm egy érvelö esszé volt a média szabályozásáról....

Dübörög a társasági élet is, minden este más szobában kötünk ki, de ugyanakkor kezd kialakulni a szükebb köröm is. De ez már látszott egész héten, róluk vannak fenn a képek az előző bejegyzésben. Tegnap este például a két csajjal (Sherina, Jasmin) mentünk el felfedezni a szomszéd települést, kihasználva hogy este 7 után ingyen utazunk. Megjegyzem egyébként nagyon drága itt utazgatni.... Félárú kedvezménnyel is kb a volán tarifáinak a 8-12serese. Horror.

A héten voltam elöször gyakorlaton a konyhán, nagyon cool volt 5 órán keresztül föztem, felszolgáltam, meg ami nem olyan jo moka mosogattam is... Természetesen mindent egy séf felügyelete alatt. Én sütöttem ki a vega menüt (80 adag, 160 szelet), ami jó móka volt, föleg hogy a többi aznapi gyakosok között volt akinek hagymát kellett pucolni meg szeletelni... Még jó hogy szimpatikusnak talál Schef Franka.:)

Lassan jönnek az elsö progess test-ek a 4. héttöl, de az még messze van.... :D

1000 puszi

Viktor

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carvelino.blog.hu/api/trackback/id/tr63721679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor the Great 2008.10.19. 19:58:10

1. Az iskolai nyelvtanulás minden iskolatípusban egyforma, erre készülhetsz a továbbiakban is. Legfeljebb az intenzitás változik.
2. Attól fenntartható a svájci tömegközlekedés, hogy ilyen drága. Még az ő fizetésükhöz képest is, mert tízszer annyit nem keresnek. Nálunk az a fontos, hogy - egyre inkább csak viszonylag -olcsó legyen, ennek megfelelően ótvar is. Lehet választani a rendszerek között, de aminek nem kérik el a teljes árát, azzal mindig valami baj van (közgazdasági lecke).
3. Ne aggódj, fogsz még te is hagymát pucolni és szeletelni. De itthon sem mozogtál idegenül a konyhában.
Ha már most ott van a fejedben a 4. heti progRess test, akkor nem lesz velük baj.
Helló, A.

hm_hd · http://hd.blog.hu 2008.10.19. 23:43:30

csak hogy csatlakozzak az előttem szólóhoz:

Amikor engem kint meglátogattak a szüleim, többet költöttek az országon belüli vonatozásra, mint amennyibe a retúr repjegyük került... de itthon valahogy jobban zavar a drága vonatjegy, mint ahol értem, hogy miért ennyi.

Nagyon megnézném, hogy adod elő a felszolgálást 'elegánsan', és nem tíznapos mocsokkal egy horgász székről és bográcsból :)

a kommentem kicsit Szomszédok zárójelenetes-re sikeredett, majd még csiszolom ezt a stílust.

Üdv,

Taki bá

süti beállítások módosítása