HTML

Viktor in Switzerland

Friss topikok

  • hm_hd: tanulás - pezsgő - társasági élet Amikor hezitálsz, hogy írj-e újabb bejegyzést, gondolj bele, né... (2009.04.19. 01:49) RESURRECTION
  • hm_hd: Követelek egy hétvégi képes beszámolót :) Jó, persze a tanulás az első, de nem a facebook-ra feltö... (2009.02.23. 00:23) Eljött a Böjtelő hava...
  • Viktor the Great: 1. Én csak a sexpíri szállóigét ismerem: two bee(r) or not two bee(r) ... 2. A nyugdíjas sisakodra... (2009.01.25. 21:59) Only one beer.... There is no such thing.
  • carvelino: jolvanna lusta voltam bevallom... :) (2009.01.25. 20:12) Förszt vìk
  • carvelino: Finally turns out you asked it seriously... :D:D Mostanàban ràkötnek a lanra megint, estétöl vals... (2009.01.09. 11:24) Beginning of volume 2

Linkblog

1/11

2008.10.11. 13:55 carvelino

Hali!

Akàrmilyen hihetetlen, elrepült az elsö hét. Ugy érzem megismerkedtem a rendszerrel, jòba lettem a legtöbb emberrel. Tegnap tartottak egy welcome party-t este  10töl, eszméletlen nagy buli volt, nekem fél 4-ig. A buli -2. òràjäban pàr végzös meghivott a szobàjàba zenehallgatôs-borozòs-beszélgetös ràhangoodàsra, amikor odamentem kiderült hogy az ö szobàjuk az àllandò buliszoba, voltak vagy 20an... (a szoba 20nm+5nm erkély...)

Összeràzòdott a csoportunk nagy része is tegnap este, legalàbbis 2 csajjal és egy sràccal buliztuk àt az este jelentös részét. Azért gyengébb szämok alatt néha jutott idö egy cuba librére meg egy kis csocsòra...

Elhatàroztam hogy elkezdek spanyolul tanulni. Màr többen fel is ajànlottàk hogy segitenek, gyakorolnak velem. Remélem sok idöm lesz rà... A vendéglàtòs tärgyak kezdenek tanulôsak lenni a szòkincs miatt... De azért még nem vészes.

Lassan mennem kell, ugyanis azért nem este irom ezt a bejegyzést, hanem most, mert elzuhanyoztam az idöt, lekéstem a Luzerni kiràndulàst... de megyek utànuk a következö hajòval, nem szeretném azt is lekésni:D:D:D

Puszilok mindenkit

Viktor

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carvelino.blog.hu/api/trackback/id/tr35708500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hm_hd · http://hd.blog.hu 2008.10.11. 19:33:04

This whole story is so much you... :) megnyugtatóan Viktoros életjel

Remélem, továbbra is repül majd az idő (ha nem is a zuhany alatt :)) Spanyolnál már csak a mandarin lenne jobb választás!

You are even playing csocsó for the sake of socializing? Must be a real good company! Pls, keep me updated with all the details.

talk to u later

m

Marika the very Great 2008.10.11. 20:15:47

Szia Viktor!
Örülök, hogy olvastam rólad, és jól telt a heted.
Szurkolok neked 60-ból, hogy érezd magad minél jobban.
Tanulj sokat, okos légy.
MM.
süti beállítások módosítása